torsdag 3. november 2011

Pengepung

Meldte meg på en runde med hemmelig venn på sykroken.net. Gaven jeg fikk var kjempe spennende!!

Pakken inneholder lilla supertflott stoff, der det var skrevet på båndet at den kunne jeg lage en lilla juleløper eller noe annet fint. Så var det et lilla mønstrete stoff, som sto applikasjon eller annen pynt på. Så fikk jeg to små lilla poser, der det var to par nydelige hjemmelagde (?) øredobber. I tillegg var det en konvolutt. Oppi der var oppskriften og mønsteret til Gurimalla sin pengepung fra "Made by me". Samt ferdigklippet stoff og glidelås, så her er det bare å sette seg rett ned å begynne å sy..

Jeg startet med å prøve meg på pengepungen. Veldig greit når stoffet allerede er klippet ut :)

Den ferdige pengepungen

Her er min flotte pakke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar