onsdag 27. november 2013

Moods of ToMil

Er nettopp kommet hjem fra en kjempe flott symesse i Lillestrøm!
Erfaring fra i fjor tilsa at det ikke var særlig varmt inne i hallen, så da måtte det noe ull til! Ekstra kjekt er det jo å komme på symesse med hjemmesydde plagg!

Så etter to omtrent søvnløse netter, ble denne vesten konstruert :) Ble nesten så ivrig at jeg sto opp kl 03 for å sy...

Mønsteret er komponert ut fra en tunika lignende ting jeg kjøpte i Barcelona, og prøving og feiling, klipping og spretting. Men resultatet må jeg si meg fornøyd med! Og den gjorde sin misjon på messa også!

Mission compleeted!

Stoff: krinkelull og jersey fra Ull på Rull
Traktoren er kjøpt av "Hobbyvinyl" på fb og strøket på. Kjempe fornøyd!



1 kommentar:

  1. Denne synes jeg var kjempe kul! Liker både fargene og modellen.

    SvarSlett