torsdag 25. april 2013

Ull er gull, også til meg!

Har endelig erstattet den heeelt utslitte favorittbuksen min!
Var på Ull på Rull (igjen...) på mandag og fikk grave i svære bossekker etter avklipp fra produksjonen fra fabrikken, og fant masse brukendes rester. Lykke!!! Julekveld og bursdag på samme tid :)

Første innhugg i disse restene ble da en ny bukse til meg. Den måtte lappes her og der, pga dårlig med store sammenhengende lengder. Men resultatet må jeg si meg veldig fornøyd med! Utrolig herlig å hoppe oppi denne etter en tur på fjellet i regnværet!

Mønster: eget
Stoff: ullfrottè og lilla ull/silke fra Janus, ribb fra S&S



3 kommentarer:

  1. ååh lucky you :) den var kul og så deilig ut:)

    SvarSlett
  2. Den så helt herlig ut. Kan jeg bestille :-)
    Hilsen Hilde

    SvarSlett